الان هارد تو بایوس درست دیتکت میشه یا نه ؟ هم از نظر ظرفیت و هم از نظر مدل
کاربر شهرسختافزار
مطب اولی که فرموین یدونم مچور بیدبینمشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما تو دیسک منیجمن سم رو رست نشون میده.
من قبش هارد رو لو لول فرمت کدم .همون مقع فمتش نشون میداد یه ترا هست گفتمشایدبعد فرمتدست بشه.اما ال که اومدم روش ویندوز نص کرد میبینم یه ترا شده.
ظرفیتشر هم یه ترا نشون میده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks