بله تو سیدی هیرن بوت هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali.hosseinzadeh13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله تو سیدی هیرن بوت هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali.hosseinzadeh13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام.یه خبر بسیار خوب.الحمدلله طبق همون روشی که اتفاقی الان پیدا کردم توسط همین نرم افزار تحت داس هارد سیگیت کاملا درست شد.الان میخوام با همون هارد وسترن رو اگر بشه درست کنم.ممنونم از راهنماییتون.خیلی کمک کردین.خدا بهتون خیر بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وسترن برنامه مخصوصش تو همون سیدی هیرن هست .Western Digital Data Lifeguard Tools 1.24برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali.hosseinzadeh13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks