اره از تنظیماتش اره انجام دادم نشد حالا تویه بازی دیگه هم مشکل دارم اصلا نمیدونم هربازی نصب میکنم بعدیش اجرا نمیشه بازی injustice را نصبیدم وقط یه ارم باز میشه فقط صدا میاد از توی لانچ گیم وقتی میزنم از توی گرافیک های انتخابی فقط اینتل رو میشناسه
کاربر شهرسختافزار
اره از تنظیماتش اره انجام دادم نشد حالا تویه بازی دیگه هم مشکل دارم اصلا نمیدونم هربازی نصب میکنم بعدیش اجرا نمیشه بازی injustice را نصبیدم وقط یه ارم باز میشه فقط صدا میاد از توی لانچ گیم وقتی میزنم از توی گرافیک های انتخابی فقط اینتل رو میشناسه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks