بچه ها یه نکته وقتی این بازی هایی که اینجوری ان رو میخوام با تسک منیجر حذف کنم تو پرانتز نوشته32bitدرحالی که ویندوزم 64 بیته این injustice اصلا nvidia نمیشناسدش نکنه درایور nvidia مشکل داشته باشه بنظرتون درایور رو دوباره نصب کنم