بچه ها یه نکته وقتی این بازی هایی که اینجوری ان رو میخوام با تسک منیجر حذف کنم تو پرانتز نوشته32bitدرحالی که ویندوزم 64 بیته این injustice اصلا nvidia نمیشناسدش نکنه درایور nvidia مشکل داشته باشه بنظرتون درایور رو دوباره نصب کنم
کاربر شهرسختافزار
بچه ها یه نکته وقتی این بازی هایی که اینجوری ان رو میخوام با تسک منیجر حذف کنم تو پرانتز نوشته32bitدرحالی که ویندوزم 64 بیته این injustice اصلا nvidia نمیشناسدش نکنه درایور nvidia مشکل داشته باشه بنظرتون درایور رو دوباره نصب کنم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks