مدل لپ تاپ رو هم ذکر کنید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
مدل لپ تاپ رو هم ذکر کنید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (13-08-14), Morteza.m1371 (13-08-14)
خوب باید نوع پیغام خطا رو یاداشت میکردی . تمام درایورهای لپتاپ رو نصب کردی؟ بر روی ایکونش راست کلیک و از تب Compatibility ویندوز سون رو انتخاب کن . RUN AS WINDOWS 7برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali7892 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (13-08-14), hamed 111 (13-08-14), hesam-aldin (20-11-14), Morteza.m1371 (13-08-14)
کاربر شهرسختافزار
اگه میشه یه 20 دیقه دیگه سر بزن ارورش رو بگم راستی نت فرم ورک ندارم و الان کرکش کنم ببینم چی میشه
کاربر شهرسختافزار
پیرو راهنمایی دوستمون بر مبنای ویندوز xp sp3 اجراش کن مشکلت حل میشه.فقط تا جایی که یادمه برگه compatibility واسه این بازی وجود نداره و باید روی آیکونش راست کلیک کنی و گزینه trubelshoting رو انتخاب کنی و تو ادامه مبنای اجرا رو xp sp3 قرار بدی.خودم با همین روش مشکلش رو رفع کردم و ۱۰۰ درصد عملیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks