خوب باید نوع پیغام خطا رو یاداشت میکردی . تمام درایورهای لپتاپ رو نصب کردی؟ بر روی ایکونش راست کلیک و از تب Compatibility ویندوز سون رو انتخاب کن . RUN AS WINDOWS 7
پیرو راهنمایی دوستمون بر مبنای ویندوز xp sp3 اجراش کن مشکلت حل میشه.فقط تا جایی که یادمه برگه compatibility واسه این بازی وجود نداره و باید روی آیکونش راست کلیک کنی و گزینه trubelshoting رو انتخاب کنی و تو ادامه مبنای اجرا رو xp sp3 قرار بدی.خودم با همین روش مشکلش رو رفع کردم و ۱۰۰ درصد عملیه