پیرو راهنمایی دوستمون بر مبنای ویندوز xp sp3 اجراش کن مشکلت حل میشه.فقط تا جایی که یادمه برگه compatibility واسه این بازی وجود نداره و باید روی آیکونش راست کلیک کنی و گزینه trubelshoting رو انتخاب کنی و تو ادامه مبنای اجرا رو xp sp3 قرار بدی.خودم با همین روش مشکلش رو رفع کردم و ۱۰۰ درصد عملیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks