اقای MoJtAbA من لب تاب را تازه گرفتم هنوز net. رو نصب نکردم شب شماهم یه سری به این پست بزنید ایا شما تونستید اینو رو ویندوز 8.1 اجرا کنید اگه شده که ان شائ الله منم نصبش میکنم