پس اين طور كه مي گيد همون 2 ميلي ثانيه بهتره !

راستي ببينم الان مانيتور پلاسما تو بازار هست يا نه ؟! در كل كيفيت رنگ پلاسما بهتره يا LCD ؟
شما كدوم رو ترجيح ميدي ! بعد اگه ميشه چندتا عكس از مانيتورهاي پلاسما برام لطفا بزار !
LCD بهتره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید