مهراد جان من فکر کنم که زاویه دید Lcd بیشتر باشه...رنگ هاش هم طبیعی تر !
LCDهای پیشرفته زاویه دیدشون Optimize شده و تقریبا با پلاسماها یکیه ...

در مورد رنگها رو هم باید بگم که این مورد یه جورایی برمیگرده به عدم توانایی LCDها برای نمایش رنگ مشکی

در واقع پرتوهایی که از Background به بیرون تراوش میکنن مانع ایجاد رنگهای دقیق میشن