خوب معلومه Lcd خیلی بهتره...
من خودم Lcd دارم . سونی هست . خیلی شفاف و زنده هست.
پلازما هم دیدم , کیفیتش خوبه و یکم تار به نظر می رسه...
کاربر افتخاری انجمن
خوب معلومه Lcd خیلی بهتره...
من خودم Lcd دارم . سونی هست . خیلی شفاف و زنده هست.
پلازما هم دیدم , کیفیتش خوبه و یکم تار به نظر می رسه...
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
HamidFULL (24-07-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks