سلام خدمت دوستان عزیزم

بببنید دوستان ، بنده و شهریار جان چیزی حدود دو سال پیش این تاپیک رو زدیم تا مقایسه ای بین کارتهای هم رده ATI و NVIDIA با توجه به قیمتشون داشته باشیم

از همون اول هم با مقایسه FX5200 و ... شروع کردیم

ولی الان حس میکنم این تاپیک از اون جو خودش خارج شده و داره منحرف میشه

لطفا از این به بر همین منوال که ما قبلا داشتیم کار رو ادامه بدید و بهترین ها رو در هر رده انتخاب کنید

سپاسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید