اگه ممکنه یک کارت گرافیک معرفی کنید که بشه با یک سی پی یو E2180 از حداکثر پرفورمنسش استفاده کرد.
یعنی دیگه با قوی تر کردن سی پی یو دیگه امتیازاتش بالاتر نره، درست میگم دیگه نه ؟
اگه ممکنه یک کارت گرافیک معرفی کنید که بشه با یک سی پی یو E2180 از حداکثر پرفورمنسش استفاده کرد.
یعنی دیگه با قوی تر کردن سی پی یو دیگه امتیازاتش بالاتر نره، درست میگم دیگه نه ؟
کاربر شهرسختافزار
به نظر شما كدام يك از اين دو كارت بدون در نظر گرفتن شركت سازنده بهتره
8600GTS 256mb DDR3
9500 GT 1gb DDR2
با تشكر
ripek (08-01-10)
دوست عزیز شما قیمتها رو هم باید د رنظر بگیری برای 9500 یه گیگ رقیبی مثل 4670 هست که می خوردش!!دیبه نظر شما كدام يك از اين دو كارت بدون در نظر گرفتن شركت سازنده بهتره
8600GTS 256mb DDR3
9500 GT 1gb DDR2
با تشكر
این مقایسه درست نیست در واقع 9500GT DDR3 با 8600GTS DDR3 مقایسه میشه که کارایی تقریبا در یک حد هست دیگه بستگی به برند و قیمتاشون داره 9500 ddr2 یه گیگ و...اصلا ارزش خرید نداره
Chess Is Life
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arbabe.sayeha برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خيلي ممنون نظر داديد من هم همين حدس را ميزدم ولي ميخواستم مطمئن بشم در واقع تو شهرستان ما انتخابها محدود هستن و من هم با در نظر گرفتن مادربردم و وضعيت مالي در حال حاظر از كارت
ELSA 8600 GTS 256 DDR3
استفاده ميكنم . البته من هم ATI را ترجيح ميدادم ولي گفتم به خاطر مادربردم كه
ABIT FATAL1TY AN9 32X
كه از چيپ NVIDIA استفاده كرده از اين كارت استفاده كردم.
دوست عزیز یه مادربرد با PCI E (ترجیحا 2) از هر برند و مدل و چیپی که باشه کارتهای PCI E رو بدون هیچ مشکلی و کاهش کارکردی و ...ساپورت می کنه.البته من هم ATI را ترجيح ميدادم ولي گفتم به خاطر مادربردم كه
ABIT FATAL1TY AN9 32X
كه از چيپ NVIDIA استفاده كرده از اين كارت استفاده كردم.
Chess Is Life
کاربر شهرسختافزار
منظور من ا ينه كه اين مادربرد با كارتهاي انويديا بهترين كارايي رو داره مخصوصا كه در توضيحات اين مادربرد بر استفاده از اين كارتها توصيه شده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سایت X bit بتازگی کارتهای حرفه ای سری nVIDIA Quadro و ATI FirePro رو با هم مقایسه کرده .
ATI FirePro V8700
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Nvidia Quadro FX 5800
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منبع
بنچمارکها و توان مصرفی :
ripek (08-01-10)
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت همه بچه های باحال:
اگه خدا بخواد! بالاخره میخوام لف تاف بخرم !
از اونجا که لپ تاپ های تو بازار از یک سری کارتای گرافیک نسبتا مشابه استفاده میکنن و من نتونستم مشابه مشخصات این کارتها رو تو سایتا برای مقایسه پیدا کنم لطف کنید در حد امکان مقایسه ای از نظر کارایی و نه قیمت بین اونا انجام بدین.
(3430-3470-4530-3650-4570-ATI(4650
GF(9700GT-9600GT-9400GT-9300GT-8400GT-8400GS-9300GS) ( MHD4500)
X3100
کمبود اطلاعات در باره این نوع از کارتهای گرافیک واقعا احساس میشه.
MicroSystem (08-01-10), ripek (08-01-10)
کاربر شهرسختافزار
4650 موبيليتي خوبه از 9600 موبيليتي هم بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JALILMC2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
گرافيكهاي اينتل از همه پائينترند 4500 قدرتش تقريبا 2 برابر 3100 هست ولي همين 4500 باز هم به پاي 8400GS نميرسهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JALILMC2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3430 تقريبا هم قدرت 8400GS هست 9300GS هم مقداري قويتر از اينها است.
3470 هم تقريبا با ...
اي بابا خسته شدم اينطوري سورت ميكنم:
X3100
X4500
8400GS
9300Gs
3430
8400GT
3470
9400GT
4530
4570
9600GT
4650
9700GT
aadam (08-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks