این PDF واسه هیتاچی هست .... دومین مانیتور از چپ رو نوشته WXGA و بعدش هم نوشته 1366 در 768برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Galaxy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.hitachi.ca/supportingdocs...chart_full.pdf
این هم واسه Dell هست :
http://www.dell.com/content/learnmor...=latit&ref=CFG
واسه دل هم نوشته 1280 در 800
==========
بطور کلی WXGA میتونه یکی از این رزولوشنها باشه :
1280×720
1280×768
1280×800
1360×768
1366×768
سپاس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks