این شد انواع؟ بابا یکم درس حسابی. منکه هیچی نفهمیدم
حق آب و گل داره
آقای امپراطور این ها نوع LCD نیستند ! این ها یک سری استاندارد و تکنولوژی هستند حالا دقیق بفرمایید تا من و آقا مهراد توضیح بدیم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قربونتون
سپهربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks