آقا مهراد فکر نمی کنم این طور باشه ( البته من اطلاعاتم به اندازه شما نیست ) در مورد WXGA اگه یادم باشه یعنی Wide و به عبارتی غیر استاندارد کردن استاندارد XGA که در عرض بیشتر می تونه باشه مثلا 1366 در 768 اما بالاخره XGA هست و 768 استفاده می کنه درسته ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







.gif)
پاسخ با نقل قول



Bookmarks