شرمنده من این تاپیکو ندیده بودم ...

Wxga یک رزولوشن مشخص نداره ... یعنی هر کمپانی واسه خودش یه رزولوشن رو بعنوان Wxga قرار داده

مثلا هیتاچی میگه 1366×768 واسه Wxga هست ولی دل میگه 1280×800

که البته این رزولوشونها در مانیتورها و Lcd Tv ها با هم فرق میکنه و همین مسئله دلیل بر غیراستاندارد بودن این رزولوشن هست ...

سوالی بود در خدمتیم ...
آقا مهراد فکر نمی کنم این طور باشه ( البته من اطلاعاتم به اندازه شما نیست ) در مورد WXGA اگه یادم باشه یعنی Wide و به عبارتی غیر استاندارد کردن استاندارد XGA که در عرض بیشتر می تونه باشه مثلا 1366 در 768 اما بالاخره XGA هست و 768 استفاده می کنه درسته ؟