شرمنده من این تاپیکو ندیده بودم ...
Wxga یک رزولوشن مشخص نداره ... یعنی هر کمپانی واسه خودش یه رزولوشن رو بعنوان Wxga قرار داده
مثلا هیتاچی میگه 1366×768 واسه Wxga هست ولی دل میگه 1280×800
که البته این رزولوشونها در مانیتورها و Lcd Tv ها با هم فرق میکنه و همین مسئله دلیل بر غیراستاندارد بودن این رزولوشن هست ...
سوالی بود در خدمتیم ...







پاسخ با نقل قول
Bookmarks