محمد جان 120hz به فریم ربطی نداره
بلکه رفرش ریت هست یعنی در یک بازه ی زمانی تصویر چندین بار رفرش میشه
محمد جان 120hz به فریم ربطی نداره
بلکه رفرش ریت هست یعنی در یک بازه ی زمانی تصویر چندین بار رفرش میشه
mohamad70 (04-12-10)
کاربر شهرسختافزار
بله حرف شما درسته ولی توی یکی از این صفحات خوندم که این مونیتورهابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای نمایش تصویر 3d باید 60 فریم برای یک چشم و 60 فریم برای چشم دیگری
توی 2 بازه زمانی جدا نمایش بدن
اصلا درست حسابی قضیه تعداد فریم خروجی این مونیتورهای 3d رو نگرفتمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
nothing is as it seems
Curtis (04-12-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks