من یه کارت ati 6950 دارم چطوری میتونم 3ی ببینم؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
من یه کارت ati 6950 دارم چطوری میتونم 3ی ببینم؟؟؟
دوستان همونطور که دوستمون mohammad70 گفتن این عینک های اناگلیف جز چشم درد و سر درد چیزی نداره و اگه بخواین کیت کامل رو بگیرین و مانیتور و...... باید حدود 1 تومن هزینه کنید برای چی؟ برای اینکه چند تا بازی رو 3 بعدی ببینین تازه بازی هایی مثل 6 cod اصلا این امکان رو ساپورت نمی کنه. تازه مجبورید از خیلی مزایای دیگه مث رزولوشن نور و.... به خاطر 3 بعدی بودن بگذرید و انتخاباتون محدود میشه.
راستش با این پول برید یه IPS پنل WQHD بگیرید باهاش بازی کنین حالشو ببرین!!!
کاربر شهرسختافزار
سلام میشه آموزش کار با iz3d رو بزارید.
کاربر شهرسختافزار
سلام میشه آموزش کار با iz3d رو بزارید.
کاربر شهرسختافزار
دوستان صرف نظر از قیمت با کیفیت ترین و عمیق ترین مانیتور سه بعدی چیه؟ فرقی نمیکنه اکتیو یا پسیو یا بدون عینک باشه.
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام غریبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Isis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من جواب سوالتو نمیدونم
ولی تو نمایشگاه نرم افزار یه نمایشگر دیدم که مثل یه جعبه بود دست آدمم میرفت توش تصویرش تو هوا تشکیل میشد ( عین روح )
ولی واقعا انگار آدمه جلوت وایستاده سه بعدی که چه عرض کنم صد بعدی بود.
کاربر شهرسختافزار
سلام
ببخشید من تو مرحله 1 موندم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همون طور که میبینید من اصلا کنار عکس خونه advanced setting ندارم
چکار کنم
مممممممممممممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان
من به علت تازه کاری چند تا مشکل دارم
اول اینکه وقتی میرم تو کنترل پنل nvidia کنار عکس خونه advanced setting نیست
4.JPG
دوم اینکه ممنون میشم اگه کسی به این سوالم جواب داد یه ایمیلم به من بزنه بگه چجوری باید جوابو پیدا کنم mma.gharibe@yahoo.com
شرمنده پریدم وسط حرفتون و سطح بحثتونو آوردم پایین
بازم مرسی
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز. ببخشید که کمی دیر جواب میدم، احتمال میدم ورژن درایور شما فدیمی باشه. از چه نسخه ای استفاده می کنید؟ (برای پیدا کردن ورژن برنامه، از منوی Help گزینه about رو انتخاب کنید و یه عکس ازش قرار بدید.)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arabim1t برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arabim1t (08-04-12)
کاربر شهرسختافزار
ضمن تشکر عکسی که خواسته بودید گذاشتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks