سلام
چرا رنگ شیشه های بعضی از عینک های سه بعدی مثل همه؟
عینک های زیر رو ببینید:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام
چرا رنگ شیشه های بعضی از عینک های سه بعدی مثل همه؟
عینک های زیر رو ببینید:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اون پایینی را نمیدونم ولی اون بالایی ها عینکهای مکانیکی هستند 200$ قیمت دارند ومیتونند در ثانی 120 بار به نوبت جلوی یک چشم را بگیرند و چشم دیگه را باز کنند و بلعکس
در ضمن برای استفاده هم نیاز به مونیتورهای $450-2000$ دارند
کاربر شهرسختافزار
سلام
ممنون آقای اسکندری
کاربر شهرسختافزار
سلام
من یه عینک آناگلیف دارم که سایه می ندازه؟
به نظرتون همه ی عینک های آناگلیف سایه می ندازه؟
راستی بهترین نوع عینک آناگلیف چیه (رنگ شیشه هاشو می گم)
ممنون
آخرین ویرایش توسط hamed rak در تاریخ 06-01-10 انجام شده است
بهترین عینک عینکی خواهد بود که با کارت گرافیکی شما بیاید یا از طرف NVIDIA عرضه شود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamed rak برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وگر نه بقیه عینکها سایه میاندازند شما برای 3DVision Discover نیاز به عینکی با طلق آبی و قرمز دارید.
در حال حاظر بهترین راه آن است که چند تا طلق آبی وقرمز به جلوی لنزهای عینک اضافه کنید تا از سایه ها کاسته شود.
hamed rak (06-01-10), mehransss (23-02-10), reza76622201 (07-01-10)
حتما عینکها هم کاغذی و فیلتر هم پلاستیکی است.شما حتی یک عکس نگذاشتید که مردم ببینند اینها چیه.
در ضمن اگه درایورتان IZ3D هستش اینم کارتهای توصیه شده توسط IZ3D هستش
در ضمن مگر آگهی فروش وسط تاپیک ها هم داشتیم فکر کنم یک بخش کامل مخصوص فروش محصولات وجود داشت.For ATI Graphics Cards, we recommend a minimum of an ATI Radeon 4870.
For nVidia Graphics Cards, we recommend a minum of an nVidia Geforce 7900.
آخرین ویرایش توسط JEskandari در تاریخ 16-02-10 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
دوستان مطمئنید ATI فکری به حال کارت های زیر 5XXX برای تکنولوژی سه بعدی نکرده؟اگر اینطور باشه واقعا زرشک ATIبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
l don't care about the truth anymore, What's real doesn't matter, What's important is how we live our lives
کاربر شهرسختافزار
سلام حمید جان. در حال حاضر چنین تکنولوژی روی کارت های سری 5000 ATI عرضه نشده اما به گفته ی 3dvision-blog.com داره روی این تکنولوژی برای کارت های ATI کار میشه تا در آینده با کارت های سری 5000 هم بشه سه بعدی دید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hamid_m برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای اطلاعات بیشتر:
http://3dvision-blog.com/clearing-up...ic-3d-support/
http://3dvision-blog.com/is-ati-prep...rce-3d-vision/
Hamid2547 (17-02-10)
راستش را بخواهید توی سایت ATI برای کارت HD5870 نوشته شده که از تکنولوژی 3D پشتیبانی میکند ولی متئاسفانه ATI مثل همیشه کار را نیمه کاره رها کرده است و بر خلاف NVIDIA درایورها را را ضمیمه کارت نکرده و برای استفاده از این ویژگی در این کارت شما باید از درایور IZ3D استفاده کنید . که در نتیجه آن به علت بهینه نبودن ان درایور تصویر دچار پرش میشود و حرکات شخصیتها به حالت عقربه ساعت به جای یکنواخت بودن حالت پرشی پیدا میکند. در حالیکه با درایور 3DVision از NVIDIA این مشکل وجود ندارد.
Hamid2547 (17-02-10), mehransss (23-02-10), reza76622201 (17-02-10)
کاربر شهرسختافزار
سلام
خیلی جالب بود. آیا برای نوب بوک هم این امکان وجود داره؟ (گرچه می دونم رسما پشتیبانی نمیشه ولی کرکی پچی چیزی؟)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks