من اصولا از پهنای باند این کارت راضی نیستم. البته با این قیمت طبیعی به نظر میرسه اما من راضی نمیشم این قیمت (حدود 500) برای یک کارت دو هسته ای با این پرفورمنس بدم : شما چطور دوست عزیز؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همونطور که میبینید در رزلوشن پایین (در این بازی) تفاوت زیادی با 8800 مدل gt نداره. (من شخصا در این رزلوشن بازی میکنم)
شما اگه ناراحت هستید میتونم اون عنوان را بردارم یا خواهش کنم تعداد پستهام را کاهش بدن تا شما راضی بشید؟
با تشکر بابت انتقادتون.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks