من هم با شما موافقم.
اما علت مقایسه اینه که فعلا در سری کارتهای high-end این کارت بهترینه.
فقط حیف که رابطش 256 بیت هست.
با تشکر.
کاربر شهرسختافزار
من هم با شما موافقم.
اما علت مقایسه اینه که فعلا در سری کارتهای high-end این کارت بهترینه.
فقط حیف که رابطش 256 بیت هست.
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط abitdoost برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
pas tebghe gofteye shoma 2nd core aslan bandwidth nadare...:D
vaghean ke joze onvan roye profileton,hichi bareton nist.
Administrator
سلام وحید جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1. فارسی تایپ کنید لطفا
2. توهین به همدیگه فکر نمیکنم درست باشه. انشالله با این موافق هستید دیگه؟
سپاس
PCminister (29-01-08)
بلاخره ati خودی نشان داد.البته یکی از سیاست های AMD بود که بازار کارت گرافیک رو از دست NVIDIA در بیاره.
کارت گرافیک های ATI از نظر رنگ بندی و ترکیب رنگ از geforce خیلی بهتره عمل میکنه و سایه زنی بهتری نسبت به اون داره.با سپاس
آخرین ویرایش توسط Trance در تاریخ 29-01-08 انجام شده است علت: ایراد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks