من هم با شما موافقم.
اما علت مقایسه اینه که فعلا در سری کارتهای high-end این کارت بهترینه.
فقط حیف که رابطش 256 بیت هست.
با تشکر.
کاربر شهرسختافزار
من هم با شما موافقم.
اما علت مقایسه اینه که فعلا در سری کارتهای high-end این کارت بهترینه.
فقط حیف که رابطش 256 بیت هست.
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks