مقایسه ای که xbit بر روی 3870 انجام داده حتما بخونید:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من 8800 (gt) انتخاب میکنم شما چطور؟
http://www.xbitlabs.com/articles/vid...x38x0-top.html
کاربر شهرسختافزار
مقایسه ای که xbit بر روی 3870 انجام داده حتما بخونید:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من 8800 (gt) انتخاب میکنم شما چطور؟
http://www.xbitlabs.com/articles/vid...x38x0-top.html
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
کاربر شهرسختافزار
تو رزولیشن های بالا Ati 3870 , 3850 عالی عمل کردن
مخصوصا Asus ها
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks