اینم نظر hothardware در مورد 3870 دوهسته ای:
http://www.hothardware.com/articles/...t.aspx?page=11
کاربر شهرسختافزار
اینم نظر hothardware در مورد 3870 دوهسته ای:
http://www.hothardware.com/articles/...t.aspx?page=11
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
कभी हार
كاهش قيمت HD 3850 به زير 120 يورو !!!
خبر واقعا متعجب كننده اي كه الان به دستم رسيد اينه كه كارت هاي Palit و Jetway مدل 3850 256 مگابايتي به زير 120 يورو كاهش قيمت پيدا كرد !
اينم لينك ها :
http://many-electronics.shops4ecomme...5449&quelle=gh
http://geizhals.at/eu/a294649.html
اين در حالي هست كه پايين ترين قيمت 8800GS يعني رقيب اين كارت تا حالا ماله شركت XFX بوده با 146 يورو قيمت ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با اين قيمت به نظر من بدجوري nVIDIA را داره ضربه ميزنه نظر شما چيه ؟
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks