منونم پس اگه یه رم 1 گیگ دیگه با مشخصات همینا که دارم بندازم تو اسلات آخری و بکنمشون 2 تا دوال چنل میشه؟2 تا دوال بهتره یا تریپل چنل؟از اونجا که مینم تریپل رو ساپورت نکرد!میتونم همین کیت تریپل رو به 2 تا دوال تبدیل کنم؟مشکلی پیش نمیاره؟