منونم پس اگه یه رم 1 گیگ دیگه با مشخصات همینا که دارم بندازم تو اسلات آخری و بکنمشون 2 تا دوال چنل میشه؟2 تا دوال بهتره یا تریپل چنل؟از اونجا که مینم تریپل رو ساپورت نکرد!میتونم همین کیت تریپل رو به 2 تا دوال تبدیل کنم؟مشکلی پیش نمیاره؟
منونم پس اگه یه رم 1 گیگ دیگه با مشخصات همینا که دارم بندازم تو اسلات آخری و بکنمشون 2 تا دوال چنل میشه؟2 تا دوال بهتره یا تریپل چنل؟از اونجا که مینم تریپل رو ساپورت نکرد!میتونم همین کیت تریپل رو به 2 تا دوال تبدیل کنم؟مشکلی پیش نمیاره؟
چقدر من دیدنت را دوست دارم ؛
در خواب, در غروب, در همیشه ی هر جا
هرجایی که بتوان تو را دید, صدا کرد
و از انعکاس نامت, کیف کرد !
چقدر من, دیدن تو را دوست دارم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks