سلام
شما دو تا رم رو روی دو تا اسلات متفاوت (3و1) بزارین . اگر CPU-z به صورت دوال نشون داد ، یه ماژول رم با مشخصات اونی که رو سیستم نیست بگیر و روی اسلات های (4و2) ببندید .
تریپل مختصل پلتفرم 1366 بود که الان پلتفرم 1155 روی اون اومده و شما بهترین خرید رو الان دارین.
موفق باشین .
ممنون آقا مهرداد.ممکنه واضح تر توضیح بدی؟یه کم متوجه نشدم چی شد؟یعنی من از 3 تا ماژولی که دارم 2 تاشو استفاده کنم تو اسلات های 1و3 و یکیشو استفاده نکنم؟بعد برم 2 تا ماژوا با مشخصات متفاوت از اینا بگیرم و تو اسلات های 2و4 بذارم؟اونوقت چطور میشه؟الان مشخصات این 3 تا ماژولم ایناستDDR3 1600 MHZ 1 GIG اگه ماژول متفاوت بگیرم اثر منفی نداره؟ترجیحا ً چی بگیرم که نتیجه مثبت بده؟