ممنون آقا مهرداد.ممکنه واضح تر توضیح بدی؟یه کم متوجه نشدم چی شد؟یعنی من از 3 تا ماژولی که دارم 2 تاشو استفاده کنم تو اسلات های 1و3 و یکیشو استفاده نکنم؟بعد برم 2 تا ماژوا با مشخصات متفاوت از اینا بگیرم و تو اسلات های 2و4 بذارم؟اونوقت چطور میشه؟الان مشخصات این 3 تا ماژولم ایناستDDR3 1600 MHZ 1 GIG اگه ماژول متفاوت بگیرم اثر منفی نداره؟ترجیحا ً چی بگیرم که نتیجه مثبت بده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks