سلام دوستان ایرانی من شعیب هستم از افغانستان
چند ماه قبل یک کارت گرافیک گیگابایت 8500 با 256 mb را خریدم اما بازی های که من دارم خوب کار نمی کنه مثل Crisis نظر بدید خواهشانه من چکار کنم نظر من این است که یک کارت گرافیک دیگر هم به همین مشخصات بگذارم پهلویش این هم مشخصات کامل سیستم من:
mb: gigabyte x38 dq6
cpu:core 2 quad 2.4 8mb L2cach
Ram: 4 GB
Graphic: gigabyte 8500GT 256mb 128bit
به نظر شما دوتا گرافیک با مشخصات که گفنم بهتره یا یک8500 با 256mb و 256bit منتظر جوابهای شما هستم یک دنیا سپاش






پاسخ با نقل قول


Bookmarks