فکر میکنم همون حدود قیمت پیشنهادی خودتون و کمتر باشه!

البته من مشهد میخواستم قیمت بگیرم گفتن تهران اومده و تا 10 و 11 اسفند مشهد هم میاد!

اما در مورد پاور تحقیق کنین شاید از این در پیتا باشه. (امکان داره برای تغذیه کم بیاره)

البته باید ببینین که پاورتون کابل pci-e از نوع 6 پین داشته باشه. (من اصولا از این تبدیلایی که 2 تا مولکس را تبدیل به یک 6 پین میکنند خوشم نمیاد!)

با تشکر.