اگر زود بیاد صبر می کنم .فقط امید وارم گرون نباشد اگر اجایی دیدید لطفا قیمتش را برای ما هم بپرسید من شهرستان هستم
راستی مانیتور های lg ویژگی دارند که تصویر 3 به 4 نشان می دهد. در سامسونگ چنین چیزی نداریم
کاربر شهرسختافزار
اگر زود بیاد صبر می کنم .فقط امید وارم گرون نباشد اگر اجایی دیدید لطفا قیمتش را برای ما هم بپرسید من شهرستان هستم
راستی مانیتور های lg ویژگی دارند که تصویر 3 به 4 نشان می دهد. در سامسونگ چنین چیزی نداریم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks