مرسی
من تعریف سونی را زیاد شنیدم اون چه طوری
راستی 22 برای کار های دیگر مثل برنامه نویسی سر ادما خسته نمی کنه
یکی هم تعریف w2261v lG را می کرد
شرمنده
کاربر شهرسختافزار
مرسی
من تعریف سونی را زیاد شنیدم اون چه طوری
راستی 22 برای کار های دیگر مثل برنامه نویسی سر ادما خسته نمی کنه
یکی هم تعریف w2261v lG را می کرد
شرمنده
آخرین ویرایش توسط reza_khan2006 در تاریخ 07-09-09 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
اصولاً سونی برندی است که در زمینه ی وسایل صوتی و تصویری همیشه حرف برای گفتن داشته و داره اما چیزی که واضحه هم قیمت بالاتری داره هم کم یاب تره نسبت به ال جی و سامسونگ و بالطبع گارانتی اون مثل سام سرویس و مادیران نخواهد بود اما از لحاظ کیفیتی من خودم به شخصه ندیدم اما طرفدارای خاص خودش رو داره...البته شما نگاهی به ریوویوهای خارجی بندازید می بینید که مانیتورهای ال جی و سامسونگ مانیتورهای بسیار خوبی هستند یعنی جورینیست که بگیم اینا کیفیت خیلی پایینی دارند و اون بالاتر...یه چیزی تو مایه های مقایسه ی AMD و INTEL که شاید سابقه ی بیشترش باعث می شه بیشتر پذیرش داشته باشه اما به نظرم تو ایران همین ال جی و سامسونگ مقرون به صرفه تر باشند...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza_khan2006 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکی از دوستان یه اشاره ی جالبی در مورد کارایی مانیتورهای ال سی دی و سی آر تی به طور نسبی کرده بود و گفته بود که برای کار با متن و ... مانیتور ال سی دی ارجحه به سی آر تی حالا این که تو ال سی دی شما با چه اندازه ای راحت تری اصولاً!!!به فاصله ی شما نسبت به مانیتور هم بستگی داره که با عرض شرمندگی نمی دونم به ازای هر چند اینچ چقدر باید فاصله داشت و مسلماً مانیتور بزرگتر داشته باشید باید کمی فاصلتون از مانیتور هم بیشتر بشه...اما این رو می دونم که مایتورهای واید این خوبی رو داره اگر نورش درست درمون تنظیم شده باشه زیاد چشم رو اذیت نکنه فارق از اندازه! اما نور زیادش طبق تجربه ی شخصی بیشتر از مانیتورهای سی آر تی آزار نده کمتر نیست حالا...درمورد اون فاصله هم بازم شرمنده امیدوارم اگر دوستان کسی می دونه چقدر فاصله به ازای هر اینچ لازمه بگه که منم متوجه شم...اما یه چیزی رو یکی از دوستان باز هم گفته بودند در همین فروم که مانیتورها هرچقدر هم بزرگ باشه آدم باز هم دوست داره بزرگ تر باشه(حداقل کسی مثل من که خیلی پاش می شینه و فیلم می بینه و متن کار می کنه...)البته این علمی نیست بلکه بیشتر آدم خودش علاقه داره...خود من مانیتور 15 داشتیم فکر می کردم 17 چه غولیه!17 گرفتیم پای 19 نشستم فکر می کردم دیگه این چیه حالا می گم 22 هم کمه...من باشم 22 کمتر نمی گیرم حالا نظر شخصی شما و کاربریتون مشخص می کنهاما تو اون رزولوشن مشخصه زیر 22 نمی تونید...
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
reza_khan2006 (07-09-09)
کاربر شهرسختافزار
در مورد 2261 واقعیتش من خیلی طلبش بودم...ریویوهیی که ازش دیدم خیلی ازش تعریف شده بود...خوشگلم هست تقریباً کارایی بالایی هم داره مخصوصاً برای کسایی که دنبال فول اچ دی و کسانی هم که خواهان اصتفاده از پورت HDMI هستند اما با بلایی که سر بازار تو دو ماه اخیر اومد نمی صرفه خریدنش...واقعیت برای من زور داره مانیتوری که تا یک ماه پیش بوده 239تومن حالا 260 یا بالاتر تا 285 هم خریده بشه...شما هر فول اچ دی دیگری هم که بخریید تو اون رزولوشن خواهد بود و می تونید از این رزولشن استفاده کنید...خوبیش داشتن پورت HDMI بود فقط که شما برای دیدن فیلم وقتی DVI داشته باشید نیازی بهش پیدا نمی کنید...
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
reza_khan2006 (07-09-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks