مرسی
من تعریف سونی را زیاد شنیدم اون چه طوری
راستی 22 برای کار های دیگر مثل برنامه نویسی سر ادما خسته نمی کنه
یکی هم تعریف w2261v lG را می کرد
شرمنده
کاربر شهرسختافزار
مرسی
من تعریف سونی را زیاد شنیدم اون چه طوری
راستی 22 برای کار های دیگر مثل برنامه نویسی سر ادما خسته نمی کنه
یکی هم تعریف w2261v lG را می کرد
شرمنده
آخرین ویرایش توسط reza_khan2006 در تاریخ 07-09-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks