خیر مشکلی از اون نظر نیست . چون برای گیم استفاده نمیکنید . مقدار ترانسفر دیتا PCIE 2 کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirdvb برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks