برادر عزیز ممنونم ازت فقط من pci exp2.0 دارم مشکلی نداره
خیر مشکلی از اون نظر نیست . چون برای گیم استفاده نمیکنید . مقدار ترانسفر دیتا PCIE 2 کافیه