برادر عزیز ممنونم ازت فقط من pci exp2.0 دارم مشکلی نداره
کاربر شهرسختافزار
برادر عزیز ممنونم ازت فقط من pci exp2.0 دارم مشکلی نداره
خیر مشکلی از اون نظر نیست . چون برای گیم استفاده نمیکنید . مقدار ترانسفر دیتا PCIE 2 کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirdvb برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks