ن
در مورد زاويه ديد هم يه سرچبزني متوجه ميشي كه سامسونگ زاوويه ديد عمودي خوبي نداره. موفق باشي جانمممممبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مانیتور های ال سی دی کلا همینطوری هستن و زاویه ی دید ندارن،من هیچ مانیتور ال سی دی ندیدم زاویه ی دیدش بیشتر از 170 در 170 باشه،اگرم باشه قیمتش سرسام آوره،یا چه کاریه ادم LED میگیرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید