مانیتور های ال سی دی کلا همینطوری هستن و زاویه ی دید ندارن،من هیچ مانیتور ال سی دی ندیدم زاویه ی دیدش بیشتر از 170 در 170 باشه،اگرم باشه قیمتش سرسام آوره،یا چه کاریه ادم LED میگیرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MasterLCD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks