نه دوست عزيز 22500 نگير كه باد ميكنه رو دستت. پورت HDMI نداره اين مانيتور. درسته full HD هست ولي اين خيلي ععيب بزرگيه كه HDMI نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2261 بگير هم DVI داره هم HDMI داره (2 تا ) هم Full HD و هم كنتراست 50000:1 داره و 2 ميلي ثانيه زمان پاسخ دهيشه.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگرم ميخواي TV هم ببيني باهاش منظورم مانيتور تيوي هست ميتوني 2394 يا 2794 بگيري.
در مورد زاويه ديد هم يه سرچبزني متوجه ميشي كه سامسونگ زاوويه ديد عمودي خوبي نداره. موفق باشي جانمممممبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks