من از نظر P/P گفتم که دو تا HD4850 رو CrossFireX کرد بهتره ! به نظرم نسبت به قیمتی که می پردازید Performance بهتری رو میده.

تنها مشکل اینه که به پاور قوی تری نیاز دارید .... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولي تو بنچمارك ها از 4890 كه هيچ از 4870 هم ضعيفتره

(منظورم كراس فاير اين دو مدل بود)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید