سلام.
نظر من هیچکدام.
اول کاربرد شما چیه؟! سایر قطعات شما؟! + بودجه.
جدا از این بحث ها بهتره فعلا یک کارت معمولی مثل GTX 260 C216 تهیه کنید و صبر کنید تا عرضه DirectX11 بعد از اون GTX260 رو به راحتی رد کنید بره و کارت های نسل جدید + DirectX 11 رو تهیه کنید.(حدودا چند ماه)
چند ماه ديگه مياد
بعد فكر ميكنيد ارزان هستند؟
اصلا كراس فاير انتخاب خوبي نيست من قبلا دو تا 4870 سافاير رو كراس كردم واقعا دماي كارتي كه در PCIE 1 قرار داشت بالا ميرفت و گرماي زيادي ايجاد ميكردند و باعث ميشد شديدا بر روي NB و SB تا ثير بزاره ...

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقيقا" درسته خيلي گرما توليد ميكنه
انتخاب اولم 295 هست هم وات كمتر ميخواد و همينطور گرماي كمتر ايجاد ميكنه
ولي تو بازي ها تو رزرويشن هاي بالا كراس فاير 4890 از 295 بهتر عمل ميكنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید