سلام مطمئنی که مادربورد شما مال اواژنگه؟(شاید مدل خاصیه که تازه اومده یه این سری واقعا مشکل داشته)
ببین من هفته چند تا از این مادربوردها رو تو مغازه با رم کینگ مکس 1066 میبندم یک دونه هم مشکلی نداشتم
با رم باس 800 گفتی میاد بالا درسته؟
اپدیت مادربورت(فکر کنم fc) هم اومده برای rev2 انجام بده بعد تست کن نتیجشو بهم بگو
معمولا با اپدیت درست میشن(بعد از اپدیت هم که میدونی بایوس رو load defualt کن تا تعغیرات اعمال بشه بعد رم رو امتحان کن






پاسخ با نقل قول
Bookmarks