این مادربورد ورژن 2 رم تا باس 1333با اور ساپورت میکنه -->لینک
این که میگید بالا نمیاد یعنی چی ؟ کلا تصویر نمیده یا تو ویندوز نمیره ؟
اگه میشه رفت تو بایوس از اونجا باس رم رو دستی بزارید رو 1066 شاید درست بشه .
این مادربورد ورژن 2 رم تا باس 1333با اور ساپورت میکنه -->لینک
این که میگید بالا نمیاد یعنی چی ؟ کلا تصویر نمیده یا تو ویندوز نمیره ؟
اگه میشه رفت تو بایوس از اونجا باس رم رو دستی بزارید رو 1066 شاید درست بشه .
کاربر شهرسختافزار
تا حالا 5 تا مادربرد این گیگا ها بستم همشون همین مشکل رو دارندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط htondkar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم بوت نمی شه !!!
تستسر هم وصل کردم و دقیقا مشکل از رمه ، بوق رم هم می زنه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks