سلام دوست عزیز من این مادربوردرو دارم خیلی ازش راضیم مثل تو ورژن 2 هست و رم 1066 کینگ مکس دو تا هم روش سواره ازش استفاده میکنم شاید مادربوردت مشکل داره یه اپدیت بکن درست میشه حتما
اگه نشد مشکل سخت افزاریه
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز من این مادربوردرو دارم خیلی ازش راضیم مثل تو ورژن 2 هست و رم 1066 کینگ مکس دو تا هم روش سواره ازش استفاده میکنم شاید مادربوردت مشکل داره یه اپدیت بکن درست میشه حتما
اگه نشد مشکل سخت افزاریه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks