سوکت Xeon شاید یکی باشه ولی ماردبردی معمولی ندیدم که Xeon بخوره
Xeon قابلیتی مانند SLI و یا Crossfire داره یعنی پروسس تقسیم می شود و معمولا رو مادربردهای Workstation/Server حداقل بصورت جفت می استفاده می شوند این ماردبردها 16 تا اسلات رم دارند
کاربر شهرسختافزار
سوکت Xeon شاید یکی باشه ولی ماردبردی معمولی ندیدم که Xeon بخوره
Xeon قابلیتی مانند SLI و یا Crossfire داره یعنی پروسس تقسیم می شود و معمولا رو مادربردهای Workstation/Server حداقل بصورت جفت می استفاده می شوند این ماردبردها 16 تا اسلات رم دارند
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط green_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی ممنون از توضیحاتتون!
من هنوز منتظرم پاسخ های علمی و کامل دیگر عزیزان هستم! یعنی اینقدر سوالات من ابتدائیه که ارزش جواب دادن نداره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط و فقط ===> راجر فدرر
Roger Federer: It's nice to be Important but It's more important to be nice
ARA: You can make a million UEs Roger, but you're still a beauty!
ARA: Win or lose, watching you is a blessing in itself
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks