سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از پاسختون! در مورد پائین آوردن ضریب Multiplier احتمالا من اشتباه کردم یا بد متوجه شدم!
اون ضرب ها رو میدونم ولی نمیدونم این Multiplier شاخص چه چیزی در پردازنده هست؟
راستی بهتره خیلی در این مورد اینجا صحبت نکنیم چون جاش اینجا نیست ولی امیدوارم اساتید این سایت جواب سوالات دیگه من رو که مهمتر هم هست هر چه زودتر بدن!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks