Gigabyte GA-H110M-S2HP رو می گیرم. چون من بیشتر ا ز 8 گیگ رم استفاده نمی کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از شما به خاطر صبر و حوصلتون تشکر می کنم و اینکه با دلسوزی و مسئولیت تمام پاسخ میدید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks