مادربردهای هم سطح باید مقایسه بشه . همون H110 کافیه نیازی به هزینه بیشتر نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط gheyasi.sk برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرقی نداره هم رم 8 میشه انداخت هم رم 4 . این حرفا را از کجاشون در میارن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هم لیست QVL
http://download.gigabyte.cn/FileList...h110m-s2hp.pdf
اون مسئله هم مشکل ساز نیست . اگر دوست داری بیشتر هزینه کنی خود دانی . کلا هر جور صلاح میدونی عمل کن . فقط امیدوارم بعد از خرید پشیمون نشی از گوش کردن حرف مغازه دار






پاسخ با نقل قول
Bookmarks