آها ... دلیل اصلی اینکه E6700 گرونه اینه که دارای مالتی پلایر 10 هست که برای اورکلاکرها ( از نوع Extreme !) مهمه
Administrator
آها ... دلیل اصلی اینکه E6700 گرونه اینه که دارای مالتی پلایر 10 هست که برای اورکلاکرها ( از نوع Extreme !) مهمه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks