البته 1800 نه !دوست عزیز توجه کن که x2 3600 های 6 ماه پیش با 3600 های الان فرق داره قبلا 2000 هرتز بودن الان 1800 .
1900MHz هستند که در واقع 65 نانو اند و به جاش کششون 2 برابر شده ...
سپاس
Administrator
البته 1800 نه !دوست عزیز توجه کن که x2 3600 های 6 ماه پیش با 3600 های الان فرق داره قبلا 2000 هرتز بودن الان 1800 .
1900MHz هستند که در واقع 65 نانو اند و به جاش کششون 2 برابر شده ...
سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks