مهراد جان گل کاشتی دوست من ... من فقط رو حساب دو چیز مادربرد ابیت kn9 ultra رو انتخاب کردم ... یکی سفارش و پیشنهاد مهراد گلم و دیگه این که worya ی عزیز روی همین مادربرد سی پی یوی 3600+ رو تا 2800 مگاهرتز آورکلاک کرده ! یعنی یک گیگاهرتز
در مورد سی پی یو هم اگه منطقی به لیست قیمت سی پی یوهای دوهسته ای "ای ام دی " نگاه کنید می بینید که از 4000+ به بعد قیمتشون الکی و بدون جساب زیاد میشه که ارزش خریدشون رو پایین میاره ... ضمنا دوست گل من ، که 5200+ رو پیشنهاد کردی سی پی یوی شما دوبل سی پی یوی من قیمت داره ... ولی من با کمی استفاده از تجریه و کمک گرفتن از دوستان خوبم در این فروم ... سی پی یوی شما رو می گیرم ! اونم با آور .... همون طوری که سی پی یوی 3600+ که بالا در موردش ذکر شد روی خیلی از سی پی یوهای بالانر از خودش رو کم کرد ... در مورد گرافیک هم خب اگه چیز خوب و خفنی باشه می تونم تا 70 بدم ... به شرطی که ارزشش رو داشته باشه ... فقط مهراد جان ، من نگرفتم منظورت از این جمله چی بود :
" البته اگه صبر کنی ممکنه گرافیکت پائین تر هم بیاد"
منظورت اینه که افت قیمت داره ؟ خب من در خرید سیستم عجله ندارم ... می تونم کمی صبر کنم این همه مدت با این سیستم گازوئیلی ساختم خب چند روز (یا حتی چند هفته ) هم روش ...
بچه ها در کنار کارت گرافیک در خرید رم هم بهم کمک کنید ... فکر نکم بیش از 50 تومن بتونم خرج کنم واسش ... فکر کنم دوتا 512 بگیرم خیلی خوب باشه تا از دوئال چنل هم استفاده کنم ... اما مدل و برندش با شما عزیزان ... از همه ی دوستان گلم که کمکم کردند و هم چنان خواهند کرد بسیار متشششششششکرم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks