آها ... دلیل اصلی اینکه E6700 گرونه اینه که دارای مالتی پلایر 10 هست که برای اورکلاکرها ( از نوع Extreme !) مهمه
Administrator
آها ... دلیل اصلی اینکه E6700 گرونه اینه که دارای مالتی پلایر 10 هست که برای اورکلاکرها ( از نوع Extreme !) مهمه
کاربر شهرسختافزار
اقا مهرداد ميشه يه مقدار بيشتر توضيح بديد چون نميخوام بعدا پشيمان بشم
چرا Q6600 با اينكه سرعتش نسبت به E6850 پايينتره كارايي بهتري داره و ايا در سرعت نسبت به E6850 كم نمياره و در كل مزيتش چيه
ببخشيد اگر زحمتي نيست راهنماييم كنيد
ممنون
Administrator
Q6600 یک پردازنده چهار هسته ای هست و در تستهایی که Multi Core ساپورت باشن مسلما خودشو قوی تر نشون میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط E a g l e برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در واقع Q6600 تشکیل شده از دو تا E6600 هست که با هم مرتبط شده اند و در کل یک چهار هسته ای رو ساخته اند
اما در تستهایی که Multi Core ساپورت نباشند معلومه که E6850 بهتر عمل میکنه چون کلاکش بیشتره و از FSB بالاتری (1333) استفاده میکنه
ولی چون همه برنامه ها و بازی ها دارن به سمت MultiCore پیش میرن عقل سلیم میگه که اولویت با Q6600 هست که در آینده وضعیت بهتری نسبت به E6850 خواهد داشت ...
سوالی بود در خدمتیم
سپاس
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تایید میشه شما بهتره الان دیگه به فکر انتخاب بقیه قطعات باشی تا بتونی از یه سی پی یو قوی نهایت بهره را ببری.
M A H R A D (25-08-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks